Cape Epic - Reisverslagen van Marilène van Overveld - WaarBenJij.nu Cape Epic - Reisverslagen van Marilène van Overveld - WaarBenJij.nu
Cape Epic

Ruim 40 leerlingen, van de OMO scholengroep Bergen op Zoom, gaan in November 2015 een geweldige mountainbikereis maken naar Kaapstad. Ik ben één van die 40 leerlingen, en deze reis leg ik vast via deze blog. enjoy en ga mee op reis via de verhalen, foto's en video's van mij en mijn vrienden

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2015

De eerste training!

03 Juni 2015

introductie, de eerste paar maanden in het kort.
Marilène

Ruim 40 leerlingen, van de OMO scholengroep Bergen op Zoom, gaan in November 2015 een geweldige mountainbikereis maken naar Kaapstad. Ik ben één van die 40 leerlingen, en deze reis leg ik vast via deze blog. enjoy en ga mee op reis via de verhalen, foto's en video's van mij en mijn vrienden.

Actief sinds 03 Juni 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1475

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 22 November 2015

Cape Epic

Landen bezocht: